Katalog brandovi
Brendovi su poput kategorija još jedan filter mehanizam za katalog proizvoda. Nije neobično da mnogi kupci imaju privrženost prema pojedinom brendu ili da jednostavno imaju običaj kupovati asortiman poznatijih brendova koji su sami po sebi neka garancija kvalitete. Bez obzira o motivu, riječ o često korištenom filteru kojem su potencijalni klijenti iznimno skloni pa je veoma korisno za vlasnika web trgovine da ima kvalitetno odrađen taj dio kataloga.
Na Markerovom CMS-u editor za brendove moguće je pronaći na izborniku Katalog kao drugu opciju ispod "Kategorije".
Napomena:
Unos brandova može biti putem ERP-a, importa ili ručnog unosa te se detalje uređuje ručno putem administracije, ovisno o dogovorenom načinu rada kroz matične podatke projekta. Klikom na polje ili oznaku Dodaj se dodaju brendovi:
Pregled stranice Brandova u CMS-u (primjer):
Unos branda je sličan kao i za kategorije (unos identifikatora, pozicije, uključivanje/isključivanje vidljivosti, dodavanje slika, naslov, sadržaj, SEO meta podaci i H1 tag (sam naslov).
Primjer dodavanja novog branda:
U polje identifikator upisujemo jedinstvenu oznaku brenda - "titan". Kada bismo imali dvije inačice brenda Titan (recimo "Titan One" i "Titan Two"), tada bismo identifikatoru tih brendova mogli dodati brojke 1 i 2 (npr. "titan1" i "titan2").
Sada je potrebno odrediti redoslijed (pozicija na padajućem izborniku prilikom odabira brenda za pojedini proizvod u katalogu).
Brend sada označimo vidljivim za kupce stavljanjem kvačice ispod labele "Vidljivo".
U konačnici je još potrebno definirati naslov, odnosno pojam koji će biti vidljiv kupcima kada brend identifikatora "titan" dodijelimo određenom proizvodu.
Prilikom klika na olovku, ona nudi pregled kreiranih brendova te mogućnost njihovog naknadnog uređivanja putem ikone
, kao i mogućnost dodavanja novih. Recimo da želimo dodati brend "Titan" - klikom na otvorit će se sljedeći editor:
1. Korak
U polje identifikator upisujemo jedinstvenu oznaku brenda - "titan". Kada bismo imali dvije inačice brenda Titan (recimo "Titan One" i "Titan Two"), tada bismo identifikatoru tih brendova mogli dodati brojke 1 i 2 (npr. "titan1" i "titan2"). Mi ćemo se ipak u ovom našem primjeru zadržati kod pojma "titan".
2. Korak
Sada je potrebno odrediti redoslijed (pozicija na padajućem izborniku prilikom odabira brenda za pojedini proizvod u katalogu). Budući da naš postojeći brend ima redoslijed 1, ovome ćemo dodijeliti redoslijed 2.
3. Korak
Brend sada označimo vidljivim za kupce stavljanjem kvačice ispod labele "Vidljivo".
4. Korak
U konačnici je još potrebno definirati naslov, odnosno pojam koji će biti vidljiv kupcima kada brend identifikatora "titan" dodijelimo određenom proizvodu. U našem slučaju biti će to istoimeni pojam, samo s velikim početnim slovom.
Na kraju je još potrebno samo kliknuti na Spremi kako bi se novi brend dodao na listu.
NAPOMENE
1. Za svaki brend moguće je dodati i sliku koja ga opisuje(prikazuje) putem opcije
Na sliku je moguće dodati u web adresu koja primjerice može voditi prema službenim stranicama pojedinog brenda ili prema rezultatu pretraživanja kataloga za taj brend. Izbor je dakako na vlasniku web trgovine.
2. Veoma je poželjno ne mijenjati identifikatore brendova jednom kada su definirani.
