Liste povezivanja
Sustav za cross-selling - automatski povezan s atributima - u tom sustavu se koriste liste povezivanja a pravila povezivanje definiraju automatsko povezivanje sa atributima.
Administrator može definirati i broj proizvoda unutar pojedinog pravila koji će se prikazivati uz glavni proizvod kojeg kupac pregledava. Na gornjem primjeru to bi značilo da je moguće definirati da se uz TV ispisuju do tri zvučnika i dva zidna nosača, ili bilo koja druga kombinacija. Broj mogućih povezanih proizvoda kod prikaza je ograničen i najčešće je to do 20 proizvoda (ovisi i o samom dizajnu).
Uz količinu proizvoda koji će se unutar kojeg pravila ispisivati, administrator može odabrati i kako će tako odabrani proizvodi biti sortirani, npr. za gornji primjer, zvučnike sortiraj po cijeni od manje prema većoj a zidne nosače sortiraj od novijeg prema starijem. Treći proizvod može biti sortiran slučajnim redoslijedom.
Ukoliko administrator ima potrebu istaknuti i povezati proizvode koji su npr. novi u ponudi, također postoji opcija da se odabere da se u cross-sale prikazu ispisuju samo proizvodi koji su u prodaju dodani unutar zadnja tri mjeseca ili sl.
Uz sva navedena pravila, administrator može upisati i ključnu riječ po kojoj će uz ostale uvjete biti napravljeno spajanje. Ova opcija pogodna je ako proizvodi dolaze i linijama posebnog naziva pa se pomoću naziva linije mogu povezati svi proizvodi koji prirodno dolaze u kompletu.
Liste povezivanja su alat koji Vam dopušta izdvajanje artikala po određenom kriteriju na način da se radi o posebno povezanoj listi prema određenim pravilima povezivanja.
Takve liste često se zovu: bought_together (Često kupljeno zajedno ili Moglo bi Vas zanimati i...). Nekad nisu kao popis proizvoda no mogu poslužiti za razne vrste povezivanja po boji (related_colors) ili related_package ili related_shopping_cart.
Svrha lista povezivanja može biti široka te se razlikuje od web trgovine do web trgovine.
Do samih lista se dolazi putem Katalog -> Liste povezivanja:
Otvaranjem lista povezivanja se dobiva ispis istih dok kod uređivanja sadržaja u tom dijelu nije potrebno unositi sadržaj tj. bitno je da se iste ne brišu:
Liste povezivanja mogu se ručno dodavati na proizvode pa se povezivanje odrađuje ručno prema primjeru niže:
Proizvodi koji su na bilo koji način povezani s nekim proizvodima se nalaze kod Katalog -> Povezani proizvodi:
Kada se otvori navedeno se može vidjeti popis svih proizvoda koji su povezani:
(1) Proizvodi - povezani - vidi se broj ukupno povezanih sa svim dostupnim listama povezivanja.
(2) Prikaz Lista (mogu biti različite liste ovisno o projektu).
(3) Popis proizvoda koji su povezani.
(4) Masovni unos veza proizvoda
Masovni unos proizvoda je osmišljen na način da se može više proizvoda odjednom povezati a ne pojedinačno.
Bira se lista povezivanja:
A nakon toga se unose pojedinačno šifre proizvoda prema opisu te se klikne na Spremi nakon odrađenih izmjena.