Loyalty rješenje
Online program vjernosti namijenjen je web trgovcima koji žele ulagati u vjernost svojih kupaca, zadržati ih kod sebe, povećati frenkventnost njihovog dolaska u web trgovinu i učestalost kupovine te na taj način povećati prihode ostvarene preko web shopa.
Loyalty programi obično se temelje na nagrađivanju korisnika za obavljene kupovine općenito ili kupovine financijski iznad definiranog iznosa. Kupci na taj način obično skupljaju bodove koje onda mogu zamijeniti za popuste na određene proizvode ili ostvariti popust na sve proizvode kod sljedeće kupovine.
Usluga uključuje:
izradu loyalty sustava na način da administrator može definirati visinu iznosa za koju se ostvaruje jedan bod, npr. 1 potrošeni euro = 1 bod ili sl.
kupac će u svom korisničkom profilu imati informaciju o dosad skupljenim bodovima
administrator definira broj bodova koje je moguće zamijeniti za popust u relativnom iznosu ili popust u novčanom iznosu (povezanos kodovima za popust)
unutar svog korisničkog profila kupac može svoje bodove zamijeniti za popuste ili novčani iznos, naravno ako je skupio dovoljno bodova koje može zamijeniti
funkcionalnost online programa vjernosti ovisi o mogućnostima ERP sustava s kojim se povezuje
Usluga ne uključuje:
povezivanje s ERP-om ili drugim vanjskim sustavima radi sinkronizacije loyalty politike, bodova, korisnika i ostalih parametara
Napomena:
Dizajn rješenje za svaki loyalty sustav ovisi o odgovorenim pitanjima prema template-u koji se šalje za ispunjene.
U pravilu ako se odrađuje sinkronizacija sa ERP rješenjem tada unosa sadržaja u pravilu nema za naručitelja ali pravila za dodjelu bodova se definiraju upitnikom.
Ali je potrebno pripremiti u uvjetima kupnje sekciju za loyalty sustav te raspisati točan način rada, primjeri:
U Loyalty kanalu se određuje Cijena za 1 bod, Inicijalni popust ako postoji i pragovi za korištenje bodova tj. popusta prema bodovima: