Podsjetnici o košarici
Sustav za povrat kupaca izgubljenih nakon prvog koraka dovršetka kupovine (Shopping Cart Abandonment)
Prema istraživanju gotovo 70% kupaca doda neki proizvod ili više njih u košaricu u košaricu ali nikada ne dovrši kupovinu. Da biste spriječili gubitak tog prometa integrirati ćemo sustav za povrat kupaca koji odustanu nakon prvog koraka check-out procesa.
Sustav se naslanja na dobro posložen check-out proces u kojem kupac na prvom koraku unosi samo svoj e-mail i ni jedan drugi podatak. Takav pristup omogućuje nam da dođemo barem do e-mail adrese kupca.
Sustav funkcionira na način da nakon što korisnik upiše e-mail adresu te nakon toga odustane od kupovine na njegov e-mail u minimalnom vremenskom razmaku pošaljemo e-mail koji sadrži:
logo trgovine
tekstualnu poruku orijentiranu na pomoć kupcu da dovrši kupovinu ili kontaktirat besplatni broj telefona za pomoć
pregled sadržaja košarice (artikle koje je dodao u košaricu)
veliki gumb (CTA) kojim ga pozivamo da se vrati u web trgovinu i dovrši kupovinu
Ukoliko takva e-mail poruka ne rezultira kupovinom, kupac nakon 23 sata dobiva novu e-mail poruku koja sadrži drugačiju poruku ali svi drugi elementi su identični uz razliku da se kupcu nudi određen popust ako dovrši kupovinu u određenom vremenskom periodu, npr. u sljedećih sat vremena.
Popust i vremenski period definira administrator web trgovine unaprijed.
Nakon testiranja moguća je i implementacija trećeg e-mail koji šaljemo četiri dana nakon drugog i u kojem nudimo veći popust. (Ovisno o politici tvrtke)
Upute za administratora:
Kod dijela statusa postoje emailovi koji se šalju kao podsjetnici u košarici, unutar administracije su po identifikatorima: abandonment_mail_1, abandonment_mail_2 i abandonment_mail_3 ih možete pronaći:
Statusi se uređuju na jednak način kao i ostali statusi samo niže šaljemo dodatne smjernice za slanje emailova i podešavanje vremenskog slanja:
Period slanja - broj sati nakon kojeg se šalje podsjetnik
Trajanje proizvoda - odnosi se na trajanje proizvoda u košarici nakon otvaranja podsjetnika a to može biti kako je iznad postavljeno 96h.
Popust često naručitelji definiraju u zadnjem podsjetniku (3.) na prva dva podsjetnika nije potrebno postavljati popust.
Max. popust može biti prazno i ne treba biti unesena vrijednost.
Trajanje popusta je uvijek u minutama jer se svodi na to da traje kraće popust a i da kupac što prije dovrši kupovinu.