Podsjetnici o košarici

Sustav za povrat kupaca izgubljenih nakon prvog koraka dovršetka kupovine (Shopping Cart Abandonment) 

Prema istraživanju gotovo 70% kupaca doda neki proizvod ili više njih u košaricu u košaricu ali nikada ne dovrši kupovinu. Da biste spriječili gubitak tog prometa integrirati ćemo sustav za povrat kupaca koji odustanu nakon prvog koraka check-out procesa.

Sustav se naslanja na dobro posložen check-out proces u kojem kupac na prvom koraku unosi samo svoj e-mail i ni jedan drugi podatak. Takav pristup omogućuje nam da dođemo barem do e-mail adrese kupca.

Sustav funkcionira na način da nakon što korisnik upiše e-mail adresu te nakon toga odustane od kupovine na njegov e-mail u minimalnom vremenskom razmaku pošaljemo e-mail koji sadrži:

Ukoliko takva e-mail poruka ne rezultira kupovinom, kupac nakon 23 sata dobiva novu e-mail poruku koja sadrži drugačiju poruku ali svi drugi elementi su identični uz razliku da se kupcu nudi određen popust ako dovrši kupovinu u određenom vremenskom periodu, npr. u sljedećih sat vremena.

Popust i vremenski period definira administrator web trgovine unaprijed.

Nakon testiranja moguća je i implementacija trećeg e-mail koji šaljemo četiri dana nakon drugog i u kojem nudimo veći popust. (Ovisno o politici tvrtke)

Upute za administratora:

Kod dijela statusa postoje emailovi koji se šalju kao podsjetnici u košarici, unutar administracije su po identifikatorima: abandonment_mail_1, abandonment_mail_2 i abandonment_mail_3 ih možete pronaći:

Statusi se uređuju na jednak način kao i ostali statusi samo niže šaljemo dodatne smjernice za slanje emailova i podešavanje vremenskog slanja: