Obična tražilica:
Tražilica na web stranici omogućit će posjetiteljima da upisivanjem ključnih pojmova koji se spominju u sadržajima objavljenima putem web programa CMS, objave i web trgovina.
"autocomplete" - nakon što korisnik upiše nekoliko prvih slova, tražilica sugerira proizvode koji započinju upisanom frazom u nazivu, šifri ili opisu
slike proizvoda uz naziv proizvoda u padajućem izborniku prilikom autocomplete funkcije
statistika traženih pojmova po broju rezultata i mogućnost povezivanja nekih ključnih riječi s rezultatima za neke druge ključne riječi
Intuitivna tražilica:
Tražilica na web stranici omogućit će posjetiteljima da upisivanjem ključnih pojmova koji se spominju u podacima upisanim za svaki proizvod brže dođu do željenih artikala i podataka.
Usluga uključuje:
programiranje tražilice
integracija tražilice na web stranicu
"autocomplete" - nakon što korisnik upiše nekoliko prvih slova, tražilica sugerira proizvode koji započinju upisanom frazom
slike proizvoda uz naziv proizvoda u padajućem izborniku prilikom autocomplete funkcije
mogućnost spajanja ključnih riječi - sinonima radi prikaza rezultata i za one ključne riječi koje se ne spominju
na temelju ključnih riječi tražilica sugerira o kojim kategorijama bi se moglo raditi
tražilica sugerira brandove koji bi mogli biti povezani s ključnim riječima
u padajućem izborniku prilikom pretraživanja kupcu će biti sugerirani i proizvođači koji odgovaraju ključnim riječima koje su upisane
administrator može definirati prioritetnost kod ispisivanja rezultata na način da određene kategorije proizvoda ili brandove proizvoda definira kao prioritetne i na taj način prilagodi tražilicu svojim interesima ali i očekivanjima kupaca
Napomene:
Ovdje posebnog načina rada može biti ako postoji i CMS izbornik koji dodatno nudi određeni sadržaj kupcu da bira a taj dio se dorađuje kod Intuitivne tražilice.
Tražilica se također može prema želji nadograđivati na zahtjev.
Način rada intuitivne tražilice:
Primjer na web trgovini: fabuspot.hr
Logika tražilice je sljedeća:
prvo se gleda "le male" na početku riječi u nazivu,
zatim se gleda "le male" bilo gdje u nazivu,
nakon toga po atributima (ako postoji navedeno da je potvrđeno putem ponude),
pa "le male" na početku opisa,
zatim bilo gdje u opisu...