Katalog povezani proizvodi
Za svaku web trgovinu nekako je standarna mogućnost da se kupcu određenih proizvoda nastoji privući pažnja s nekim drugim proizvodima koji se svojim karakteristikama nadovezuju na onaj koji se trenutno promatra. Povezivanje proizvoda moguće je ostvari putem modula "Povezani proizvodi" koji je dio izbornika Katalog (opciju smo označili tamno-plavom bojom):
Klikom na "Povezani proizvodi" otvara se sljedeća lista:
Ona se sastoji od nekolicine kolona. Da svaku pojasnimo...
Lista - definira tip povezanih proizvoda -> moguće je birati između dva tipa: bought_together (Često kupljeno zajedno) i same_rang_price (U istom cjenovnom rangu);
Proizvod - izabere se iz kataloga proizvod na koji će se vezati proizvod sličnih karakteristika
Povezani proizvod - izabire se proizvod koji svojim mogućnostima je sličan onome na koji se veže ili ga na neki način nadopunjuje
Redoslijed - određuje se redoslijed pojavljavanja povezanih proizvoda na web shopu
Od grupnih radnji dostupno je jedino brisanje lista koje se realizira na način da kvačicom označimo ciljane liste za brisanje i kliknemo na kako bi se liste u konačnici obrisale.
Dodavanje nove liste povezanih proizvoda pokreće klikom na ikonu gdje se otvara sljedeći editor:
1. Korak
Prvo što je potrebno definirati je tip liste. Administrator web trgovine može birati između dvije opcije koje smo u opisu liste povezanih proizvoda već istaknuli - u ovom našem primjeru, to će biti bought_together, tj. "često kupljeno zajedno".
2. Korak
Sada definiramo proizvod na koji ćemo vezati neki povezani proizvod. Neka to bude onaj s kojim smo se bavili u katalogu proizvoda: slavina marker.
3. Korak
Slijedi odabir povezanog proizvoda - pretpostavit ćemo kako će potencijalnom kupcu osim nove slavine biti zanimljiv i hladnjak.
4. Korak
I na kraju, potrebno je još samo definirati dvije stvari - redoslijed s kojim ćemo označiti gdje će koji povezani proizvod biti vidljiv u web trgovini u odnosu na druge te obostrano povezivanje s kojim označavamo kako zanimanje za hladnjak je također moguće zanimanje za slavinu marker (tj. obratno od postojeće definirane veze).
Kada smo zadovoljni sa svim unešenim parametrima, potrebno je još samo kliknuti na ikonu kako bismo ciljani proizvod povezali s nekim drugim.