Dodavanje novog proizvoda

Recimo da želimo u katalog dodati proizvod koji će se prodavati u nekoliko varijacija, uz prigodni popust od 10%, s time da će zbog istog biti istaknut na webu i povezan sa sličnim proizvodima koji su također na sniženju. To ćemo realizirati kroz sljedećih nekoliko koraka (kako se dolazi do editora za dodanje novog proizvoda u katalog, opisali smo OVDJE):

1. Korak

Kada dodajemo novi proizvod, prva stvar koju upisujemo je njegova šifra ili bar code.  Budući da mora biti jedinstvena unutar kataloga, odabrat ćemo sljedeću kombinaciju slova i brojki:

Nakon što smo upisali šifru, po želji možemo postaviti oznaku "Vidljivo" na proizvodu no tada moraju biti ispunjeni svi niže podaci koji su navedeni.

2. Korak

Sada je potrebno definirati kategorije i brend za proizvod koji dodajemo:

Kao što se vidi, prodavat ćemo kućanski uređaj brenda koji nije naročito važan za posebno isticanje (zato se navodi kao "ostalo), uz navođenje dodatnih kategorija koje proizvod svrstavaju u domenu malih kuhinjskih, odnosno kupaonskih uređaja.

3. Korak

Nakon što smo definirali kategorije, bilo bi u redu specificirati o kakvom se točno proizvodu radi. U našem slučaju, to je "Slavina marker":

Naravno, u polju "Sadržaj" proizvod se može opisati u detalje, no za potrebe ovog tutoriala to ćemo ovaj puta izostaviti i osvrnuti se na nešto mnogo važnije - cijenu.

4. Korak

Cijenu definiramo u polju "Osnovna cijena". Ako postoji prigodan popust (što je u našem slučaju 10%), u polje "Popust %" navest ćemo brojku 10.00 (označava 10%). U kvadratić ispod labele "Izračun cijene" stavljamo kvačicu - to znači da će sustav sam izračunati konačnu cijenu na temelju osnovne cijene i popusta. 

U polje koje slijedi ne unosimo ništa budući da će ga nakon spremanja CMS sam popuniti izračunatom cijenom na temelju unesenih podataka za osnovnu cijenu i popust. Za poreznu stopu izabiremo ponuđenu od 25%, dok ispod labele "Porez je već uključen u cijenu" stavljamo kvačicu budući da je 25% vrijednosti proizvoda već bilo dodano u onu osnovnu cijenu. Ako to nije slučaj, onda se ne stavlja kvačica pa CMS na vrijednost polja "Cijena" pribraja još 25% poreza. Nakon unešenih podataka, to u praksi izgleda ovako:

5. Korak

S definiranom cijenom, možemo navesti raspoloživu količinu proizvoda na skladištu. U našem slučaju, stavit ćemo da to bude 1000 komada: 

Količinu je bez obzira na decimalnu točku poželjno navoditi "zaokruženim brojem" što je u našem slučaju 1000 komada (u polje je unesena vrijednost kao 1000.00). Što se tiče opcije s desne strane koja omogućuje uključivanje obveznog odabira varijacije, riječ je o mogućnosti da se kupca "prisili" da prilikom stavljanja proizvoda u košaricu obavezno istakne varijaciju koju želi (boju, veličinu, ukrasi i sl.).

6. Korak

Ako želimo da nam kupci komentiraju sadržaj kataloga, to im se može omogućiti putem labele "Komentiranje" gdje se od ponuđenih opcija iz padajućeg izbornika izabere "omogućeno". Kasnije ukoliko u nekom trenutku želimo onemogućiti komentiranje, to možemo na dva načina: ostaviti dosadašnju arhivu komentara putem opcije "prikaz arhive" (znači prikazuju se dosadašnji komentari, no novi se ne mogu više pisati) ili možemo kroz "Zabranjeno (bez komentiranja)" onemogućiti komentiranje s time da se arhiva dosadašnjih komentara uopće ne vidi. Naravno, ako smo se od početka odlučili za opciju bez mogućnosti komentiranja sadržaja kataloga, stavlja se odmah zadnja navedena opcija. 

7. Korak

Potrebno je još urediti varijacije za ovaj proizvod, odnosno definirati atribute (izgled, veličinu i sl.) koji će kupcima biti dostupni na odabir prilikom kupnje (ne žele svi slavinu srebrne boje). Kako se to radi, provjerite ovdje.

8. Korak

Osim varijacija, potrebno je izdvojiti proizvode koji će se kupcu nuditi kao nešto zanimljivo iz kategorije koja mu je trenutno zanimljiva. Kako je moguće povezati proizvode slične funkcionalnosti iz kataloga, možete vidjeti ovdje.

9. Korak

Proizvod poput ovog koji se prodaje pod promotivnim popustom, može se posebno istaknuti u katalogu u svrhu privlačenja pažnje kupca. Kako bi doveli promotivni proizvod  na najvidljivije mjesto kataloga, potrebno je kliknuti na Izdvojeni proizvodi gdje se zatim otvara sljedeći dijaloški okvir:

Budući da imamo proizvod koji se prodaju na promotivnoj akciji, iz kolone "Lista" izabrat ćemo opciju discount (na akciji). U kućici redoslijed definira se pozicija gdje će biti istaknut izdvojeni proizvod. Ako kasnije nismo zadovoljni s definiranim opcijama za izdvojeni proizvod, možemo ih naknadno urediti putem opcije Katalog -> Proizvod izdvojeni (1) ili Lista izdvajanja (2):

10. Korak

Na kraju, potrebno je još samo za proizvod dodati sliku. Kako bi to mogli, potrebno je kliknuti na dijaloški okvir  gdje se zatim otvara ovakav tab:

On putem "choose file" opcije nudi mogućnost uploada reprezentativne slike s računala ili odabir postojeće koja je već ranije stavljena na server. Budući da se za svaki proizvod mogu definirati varijacije, CMS omogućuje da svaka varijacija proizvoda (recimo bijela slavina srednje veličine) dobije svoju sliku. Da budemo konkretniji, ukoliko primjerice prodajete odjeću, majica svake boje i veličine može imati prikladnu sliku koja je prikazuje onakvom kakva je.  Sliku vežemo uz varijaciju tako da u poljima "Atributi" prebacimo željeni na desnu stranu (tj. u desni prozor putem dvosmjerne strelice), koji će se onda odnositi na odabranu sliku. 

Osim "Datoteke 1", za našu Slavinu marker moguće je dodati proizvoljno mnogo datoteka (tj. varijacija) što znači da će crna, bijela, srebrna ili zlatna slavina imati zasebnu sliku koja ju prikazuje kao crnu, bijelu, srebrnu ili zlatnu. Prilikom pregledavanja proizvoda, moguće je još putem polja "Redoslijed" definirati koja će se slavina prva prikazivati te putem polja "Naziv" definirati specifični naziv svake varijacije proizvoda slavina (npr. "Slavina marker crna deluxe").

Kada smo zadovoljni sa slikama koje smo dodali, kao i sa svim prethodnim koracima, dovoljno je samo još kliknuti na  kako bi proizvod ušao u katalog.

Primjer dodavanja proizvoda: