Dodatne nadogradnje Feedback modula

Za određene klijente je razvijen navedeni sustav gdje se kombiniraju funkcionalnosti komentara i ocjena sa kuponima i savjetnikom:

Upitnik zadovoljstva nakon kupnje povezan sa sustavom komentiranja i ocjenjivanja proizvoda, mogućnosti priloga fotografije uz komentar, te kodovima za popust 

Upitnik zadovoljstva nakon kupnje funkcionira na način da sustav automatski nekoliko dana nakon što je paket poslan, kupcu šalje e-mail poruku koja sadrži link do upitnika. Kroz nekoliko pitanja od kupca želimo doznati koje je njegovo zadovoljstvo iskustvo web trgovinom, cijelim procesom kao i neke dodatne informacije.

Svi upitnici sa svim podacima biti će spremljeni u administraciji i povezani s korisničkim računima na način da ćete za svakog kupca imati pregled njegove povratne informacije te kod njegove sljedeće narudžbe ponuditi bolju uslugu.

Upitnik zadovoljstva biti će povezan sa sustavom komentiranja i ocjenjivanja proizvoda na način da će korisniku biti ponuđeno da za proizvode koje je kupio ostavi ocjenu i/ili komentar. Sustav će tako prikupljene komentare rasporediti ispod svakog pojedinog proizvoda na njegovom product pageu kako ti komentari ne bi ostali samo između kupca i administratora web shop već kako bi mogli postati elementi content marketinga web trgovine.

Administrator odobrava koji komentari će se prikazivati javno a koji će ostati interno pridruženi proizvodu.

Sustav će biti povezan i s kodovima za popust pa će administrator moći odlučiti da li želi komentiranje proizvoda nagraditi kodom za popust prilikom sljedeće kupovine.

Sustav funkcionira po principu: 1 narudžba = 1 upitnik zadovoljstva, što znači da nakon svake narudžbe koju kupac napravi, dobit će upitnik zadovoljstva.

Mogućnost priloga fotografija koje se prikazuju uz komentar korisnika (do 4 fotografije).

Vizualno upitnik zadovoljstva sa unosom dodatnih opcija: slike i video:

Prikaz komentara, ocjena, slika i videja, navedeno je prema svakom dizajnu web trgovine drugačije: