Dodatne usluge uz proizvod
Ovaj sustav omogućit će administratoru dodavanje dodatnih usluga uz proizvod poput dodatnog jamstva, montaže i sl.
Administrator će uz svaki proizvod moći dodati neograničen broj dodatnih usluga i definirati posebnu cijenu za svaku uslugu (npr. kod jednog proizvoda je cijena dodatnog jamstva 10,00€, dok je kod drugog proizvoda cijena 15,00€). Krajnji kupac će na detalju proizvoda, prije dodavanja u košaricu, moći odabrati dodatne usluge. Popis usluga nalazit će se i u pregledu košarice, gdje krajnji kupac po želji pojedinu uslugu može uključiti / isključiti.
Doradom se mogu dodavati i opcionalne i obavezne usluge, odnosno one koje krajnji kupac sam može odlučiti da li će ih odabrati ili ne.
Način dodavanja usluga na proizvode:
a) Administrator će na detalju proizvoda, moći odabrati dodatne usluge za jedan proizvod.
Kroz Administraciju (Katalog > Grupe usluga), Administrator prvo definira grupu usluga (ovo se radi ako postoji potreba za zasebno grupiranjem npr. posebno montaža, a posebno usluga jamstva). Nakon toga kreiraju se potrebne usluge za svaku od grupa. Cijena za svaku takvu uslugu upisuje se na detalju svakog proizvoda, kada se odabere određena usluga.
Primjer dodavanja usluge na razini proizvoda, screenshot: tinyurl.com/37cc4x9f
b) Administrator će masovnom radnjom moći dodati određenu uslugu na određenu skupinu proizvoda koju može filtrirati po kategoriji, brandu i u određenom rasponu cijene (od-do). Taj dio odrađuje se određivanjem Pravila usluga kojima će se takva usluga dodati na proizvod.
Primjer dodavanja usluga masovnom radnjom: tinyurl.com/39vz92me
Ažuriranje cijene usluga:
Uz masovnu radnju unosa usluga kroz filtere, administrator može ažurirati i cijenu usluge na svim proizvodima.
Da bi se ažurirala usluga na svim proizvodima, proizvod mora zadovoljiti sve uvjete usluge (biti u istoj kategoriji, brand, rang cijene). Ako uvjeti nisu zadovoljeni, ažuriranje se neće odraditi.
Sve spojene usluge na proizvode vidjet će se kroz zaseban dio u administraciji (Katalog > Proizvodi - usluge). Ako ažuriranje nije moguće odraditi masovnom radnjom, moguće je na ovom popisu ažurirati usluge na proizvodima te urediti iznos za naplatu usluge.
Administrator će moći definirati više grupa usluga, prva grupa su jamstva, druga montaža, .... Iz svake grupe, krajnji kupac će moći odabrati samo jednu uslugu, npr. neće moći odabrati dodatno jamstvo 2 godine i dodatno jamstvo 3 godine
Vizuali:
Ako proizvod ima dodatnu uslugu, takva usluga bit će mu ponuđena na dva načina:
a) kroz detalje proizvoda
Gdje kupac može odabrati između ponuđenih usluga, temeljem dizajnerske prilagodbe predložaka.
b) kroz liste proizvoda
Odnosi se na liste proizvoda kroz kategorije, potkategorije, liste izdvojenih proizvoda i brandova.
Ako krajnji kupac doda proizvod u košaricu direktno kroz listu proizvoda, a taj proizvod ima mogućnost odabira usluge, kroz dodatni pop up prozor, krajnji kupac će moći odabrati dodatnu uslugu.
Dodatna napomena:
Usluga nije proizvod, već se tretira kao usluga koja se obrađuje kroz zaseban modul. Ona nema šifre, te ako je aktivan ERP, kroz narudžbu se usluga šalje/povlači u ERP, zajedno s proizvodom, kao jedna stavka. Svi dodatni načini rada upravljanja uslugama kao i razmjena podataka predmet su dodatne nadogradnje i moguće naplate.
Ako u košarici krajnji kupac upiše kupon (kod za popust), usluga nije predmet popusta i obračuna popusta. Kupon za popust na usluge nije predmetom ove ponude te se može zatražiti zasebno.
Navedenu funkcionalnost je moguće zatražiti na zahtjev te se opis može razlikovati.