Spajanje proizvoda najčešće se koristi kao prodajno-marketinški alat gdje se spajaju komplementarni proizvodi koji se inače kupuju zajedno. Cilj je kupcu ponuditi proizvode s popustom kako bi mu se više isplatilo kupiti dodatne proizvode, nego da kupuje svaki proizvod pojedinačno po regularnoj cijeni. Naručitelj unutar administracije može samostalno definirati proizvode koji će biti prikazani pod sekcijom "Kupi u kompletu" te zadati popust (nije obavezan) i postaviti redoslijed prikaza takvih povezanih proizvoda. Ako je nedostupan jedan od proizvoda koji su dodani na takvu listu, proizvod se neće prikazivati. Ako proizvod ima dostupno više komada za kupnju, krajnji kupac moći će dodati više proizvoda u košaricu. Varijacije određenog proizvoda se dodaju u košaricu jedna po jedna (ako kupac želi kupiti jedan proizvod u više varijacija).
Upute za administratora:
Od strane Markera se kreira posebna lista povezivanja: bought_together
Te na razini samog proizvoda postoji poseban Tab: POVEZANI, navedeno naručitelj MORA ručno dodavati na proizvode:
Bira se Lista: bought_together
U stavke se postavljaju drugi proizvodi prema primjeru iznad su 2 proizvoda dodana, može ih biti i više.
Postavlja se Popust: 20, 30 ili koliko želite te se spremi navedeno na proizvodu.
Obostrano povezivanje se koristi da se svi proizvodi u stavkama međusobno povežu zajedno sa glavnim proizvodom.
Unutar administracije povezani proizvodi se nalaze ovdje kao posebno izdvojeni po listi, navedeno je korisno jer se može koristiti za filtriranje:
Primjer live prikaza: https://www.ljekarne-prima-farmacia.hr/visoka-zastita-djecje-koze-od-sunca-proizvod-22159/
Sam prikaz je informativan te ovaj dio je uvjetovan dizajnom web trgovine: