Generator kupona za newsletter se kreira ovisno o potrebi same web trgovine te se često zajedno sa newsletter upisom podešava (najčešća praksa).
Primjer: uzet primjer: https://www.tvornicazdravehrane.com/
Navedeno se implementira sa rješenjem:
Sustav za prikupljanje e-mail adresa od posjetitelja koji planiraju napustiti stranicu
i običan upis na newsletter:
Sustav je moguće konfigurirati na način da administrator može odabrati da li se obrazac za upis e-mail adresa prikazuje odmah svima koji posjete bilo koju stranicu ili je potrebno na primjer posjetiti minimalno tri stranice pa se obrazac prikazuje tada.
Sustav je moguće povezati sa sustavom kodova za popust na način da se svima koji ostave e-mail na taj način ponudi kod za popust kod sljedeće kupovine npr. -10%. Administrator samostalno definira visinu popusta ili apsolutnu vrijednost popusta te rok u kojem popust vrijedi. U sustavu je moguće postaviti da kod vrijedi x dana nakon što je e-mail adresa potvrđena.
Upute za administratora:
Prilikom startupa same web trgovine, Marker kreira dva generatora kupona prema iznad definiranom:
Generator kupona za newsletter prijavu kod napuštanja košarice
Generator kupona za newsletter prijavu
Primjer:
Primjer popunjenog generatora:
Točka 1 -> Namjena -> Generator kupona za newsletter prijavu kod napuštanja košarice ili Generator kupona za newsletter prijavu.
Točka 2 -> Kategorija -> UVIJEK indvidualni (postoji i grupna opcija ali se to NE smije mijenjati)
Točka 3 -> Način korištenja -> Cijena proizvoda bez dostave ILI Cijena proizvoda sa dostavom ILI Ograničeni asortiman. Uvijek je odabrano: Cijena proizvoda bez dostave.
Točka 4 -> Opis za kupca (svi opisi ako postoji višejezičnost se trebaju popuniti)
Točka 5 -> Vrsta popusta -> UVIJEK postotak te upis vrijednosti.
Točka 6 -> Ograničenja korištenja:
Datum odobrenja je uvijek popunjen i postavlja se današnji ili trenutni datum
Rok trajanja može biti 30 dana i isti se zbraja sa datuom odobrenja te se dobije konačni datum valjanosti kupona, primjer: ako se kupac upisao na newsletter 13.06. i dobio kupon sa rokom 30 dana za korištenje tada je krajnji datum korištenja 13.07.
Istek korištenja ne treba biti popunjen AKO je postavljen ROK trajanja.
Dodatna ograničenja:
Ograničenje korištenja uvijek se postavlja da NE vrijedi za akcijske proizvode.
Max korištenja se stavlja 1.
Grupnih kupona se postavlja 0.
Točka 7 -> Ograničeni asortiman se koristi ako je kod točke 3 Način korištenja navedeno postavljeno.
Vrijedi za kategorije: Isključivo za kategorije u kojima se proizvod nalazi, nije dovoljno samo kategoriju 1. razine postavljati nego i treba kategoriju nižih razina.
Vrijedi za brand: Postavlja se bilo koji brend i može raditi zajedno u kombinaciji s drugim ograničenjima kategorija i proizvoda.
Vrijedi za proizvode: Postavljaju se pojedinačni proizvodi za koje vrijedi kupon.