Liste želja
Jedna od iznimno čestih funkcionalnosti gotovo svakog webshopa je lista želja (eng. wishlist). Riječ o CMS modulu koji kupcima omogućuje da proizvode iz kataloga koji su im zanimljiviji dodaju na svojevrsnu "imat ću u vidu" listu, kako bi ih jednog dana mogli naknadno kupiti kada im se za to ukaže prilika. Budući kako je riječ o mogućnosti webshopa koja je prvenstveno na raspolaganju kupcima, provjerit ćemo onda kako izgleda jedna korisnička wishlista.
Listama želja u Markerovom CMS-u pristupamo putem izbornika "Webshop", posljednja opcija na padajućem izborniku:
Klikom na nju otvara nam se sljedeća lista:
Ona sadrži popis svih lista želja kreiranih od strane korisnika, a opisana je sljedećim atributima (nazivi kolona):
Naziv - proizvoljan naziv wishliste;
Korisnik - ime korisnika na kojeg se ona odnosi;
Datum kreiranja - datum kada je wishlista prvi puta osvježena artiklima;
Arhivirana - je li lista aktivna ili je prešla u arhivu;
Klikom na jednu od lista otvara se sljedeći editor:
Kao što je vidljivo, editor omogućuje uvid u to tko je kreirao wishlistu (labela "Korisnik"), kada (labela "Datum događaja") te koje proizvode je dodao (tab na dnu editora "Stavke liste želja"). Uvid u wishliste omogućuje praćenje interesa kupaca oko pojedinih asortimana proizvoda pa je recimo na temelju tih podataka moguće kreirati određene promotivne akcije ili kupce "poticati" na aktivnost putem kupona i poklon bonova.