Liste želja

Jedna od iznimno čestih funkcionalnosti gotovo svakog webshopa je lista želja (eng. wishlist). Riječ o CMS modulu koji kupcima omogućuje da proizvode iz kataloga koji su im zanimljiviji dodaju na svojevrsnu "imat ću u vidu" listu, kako bi ih jednog dana mogli naknadno kupiti kada im se za to ukaže prilika. Budući kako je riječ o mogućnosti webshopa koja je prvenstveno na raspolaganju kupcima, provjerit ćemo onda kako izgleda jedna korisnička wishlista.

Listama želja u Markerovom CMS-u pristupamo putem izbornika "Webshop", posljednja opcija na padajućem izborniku:

Klikom na nju otvara nam se sljedeća lista:

Ona sadrži popis svih lista želja kreiranih od strane korisnika, a opisana je sljedećim atributima (nazivi kolona):

Klikom na jednu od lista otvara se sljedeći editor:

Kao što je vidljivo, editor omogućuje uvid u to tko je kreirao wishlistu (labela "Korisnik"), kada (labela "Datum događaja") te koje proizvode je dodao (tab na dnu editora "Stavke liste želja"). Uvid u wishliste omogućuje praćenje interesa kupaca oko pojedinih asortimana proizvoda pa je recimo na temelju tih podataka moguće kreirati određene promotivne akcije ili kupce "poticati" na aktivnost putem kupona i poklon bonova.